В іграх у дітей розвивається особистість у всіх сферах: пізнавальної, емоційної, соціальної, творчої, рухової та мотиваційної. Існує величезна кількість ігор, мета яких сформувати ті чи інші навички дитини, дати йому нову інформацію про світ, виховати позитивні риси характеру·
В іграх з шнурівкамиполіпшуються окомір, увага, посидючість, зміцнюються пальці і вся кисть руки (дрібна моторика). Це найкращий спосіб підготувати руку до письма.
· Зараз в магазинах великий вибір настільних ігор. Не оминайте їх увагою! Вони сприяють розвитку кмітливості, уваги. Вчать швидко орієнтуватися у формі, кольорі, величині. Допомагають засвоїти грамоту і рахунок.
· Командні ігривчать дитину співпрацювати, відстоювати свою точку зору, вирішувати конфліктні ситуації (нехай часом і з допомогою дорослих).
· У рольових іграх малюки звикають справлятися зі своїми емоціями. Радіти і показувати своє щастя на людях, приховувати в потрібні моменти смуток і розчарування, переживати свій гнів, заздрість, тривогу і занепокоєння.
· Пальчикові ігристимулюють розвиток мовлення, просторове мислення, увагу, уяву. Діти краще запам'ятовують віршовані тексти, і їх мова стає більш виразною.
· Граючи у конструктори, будівельний матеріал і різні технічні іграшки (підзорні труби, іграшкові фотоапарати, калейдоскопи), у дитини розвивається винахідливість, проявляються конструкторські здібності та інтерес до будівництва та техніки.
· Обов'язково у малюків повинні бути музичні іграшки. Так дитина навчиться сприймати музику. У нього з'явиться почуття ритму, музичний слух і пам'ять, фантазія, імпровізація.
· Театральні ігри збагачують дитяче художнє сприйняття.
У наш час батьки все частіше сприймають дитячі ігри як марне заняття і розвагу, порожню витрату часу.
Деякі батьки готують своїх дітей для життя в світі, заснованому на виживання і конкуренції, де успіх і кар'єра залежать лише від інтелектуальних здібностей. Змінюють улюблені ігри своїх малюків на серйозні заняття - письмо, рахунок, читання і раннє навчання мовам.
Але гра потрібна дитині не менше ніж повітря, вода, їжа.
В іграх у дітей розвивається особистість у всіх сферах: пізнавальної, емоційної, соціальної, творчої, рухової та мотиваційної. Існує величезна кількість ігор, мета яких сформувати ті чи інші навички дитини, дати йому нову інформацію про світ, виховати позитивні риси характеру·
В іграх з шнурівками поліпшуються окомір, увага, посидючість, зміцнюються пальці і вся кисть руки (дрібна моторика). Це найкращий спосіб підготувати руку до письма.
· Рухливі ігри розвивають силу, витривалість, спритність, покращують поставу.
· Зараз в магазинах великий вибір настільних ігор. Не оминайте їх увагою! Вони сприяють розвитку кмітливості, уваги. Вчать швидко орієнтуватися у формі, кольорі, величині. Допомагають засвоїти грамоту і рахунок.
· Командні ігри вчать дитину співпрацювати, відстоювати свою точку зору, вирішувати конфліктні ситуації (нехай часом і з допомогою дорослих).
· У рольових іграх малюки звикають справлятися зі своїми емоціями. Радіти і показувати своє щастя на людях, приховувати в потрібні моменти смуток і розчарування, переживати свій гнів, заздрість, тривогу і занепокоєння.
· Пальчикові ігри стимулюють розвиток мовлення, просторове мислення, увагу, уяву. Діти краще запам'ятовують віршовані тексти, і їх мова стає більш виразною.
· Граючи у конструктори, будівельний матеріал і різні технічні іграшки (підзорні труби, іграшкові фотоапарати, калейдоскопи), у дитини розвивається винахідливість, проявляються конструкторські здібності та інтерес до будівництва та техніки.
· Обов'язково у малюків повинні бути музичні іграшки. Так дитина навчиться сприймати музику. У нього з'явиться почуття ритму, музичний слух і пам'ять, фантазія, імпровізація.
· Театральні ігри збагачують дитяче художнє сприйняття.
У наш час батьки все частіше сприймають дитячі ігри як марне заняття і розвагу, порожню витрату часу.
Деякі батьки готують своїх дітей для життя в світі, заснованому на виживання і конкуренції, де успіх і кар'єра залежать лише від інтелектуальних здібностей. Змінюють улюблені ігри своїх малюків на серйозні заняття - письмо, рахунок, читання і раннє навчання мовам.
Але гра потрібна дитині не менше ніж повітря, вода, їжа.